NemHandel skal være - nemt...!

Nemhandel365 er fuldt integreret med Business Central 365. Herfra kan du sende om modtage NemHandel dokumenter direkte fra dit økonomisystem. Du skal hente blot appen og kontakter din Dynamics365 Partner og så er du i gang.

Det koster kr. 49,00 pr. måned og kr. 1,00 pr. dokument du sender.

Det er da nemt.

Manuelt - men gratis...!

Hvis du vælger at gøre det manuelt, er det helt gratis. Det eneste det koster er din arbejdstid. Og der er igen begrænsninger på om du vil sende 1, 10 eller 1.000 regninger. Det er blot din egen tid der sætter begrænsningen.

Manuelt, men gratis.

NemHandel skal være - billigt...!

Med en app udviklet til Microsoft Business Central får du NemHandel integreret direkte ind i Dynamics365. Herfra er alle forsendelser og modtagelser automatiseret, og du betaler blot et lavt månedligt gebyr på kr. 49,00 plus kr. 1,00 pr. dokument du sender.

Simpelt og forståeligt.

Alle økonomisystemer

Har du ikke Dynamics365 har vi også en løsning til dig. Vi kan tilbyde en åben NemHandel Gateway som kan modtage og sende filerne til dig, men det vil kræve lidt mere opsætning for dig. Det kan di ERP leverandør hjælpe dig med. Og kan dem du arbejder sammen med ikke modtage i standard NemHandel format kan vi også hjælpe med konverteringerne.

  • Fra alle systemer
  • Til alle systemer
  • Alle dokumenttyper
  • I alle formater